.

Tuesday, March 5, 2013

Hiring

Załącznik nr 2 do uchwały Senatu Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 19 kwietnia 2006 r. Nr 6/IV/2006 w sprawie studiów doktoranckich Rekrutacja na studia doktoranckie na Uniwersytecie Jagiellońskim

& religious install;1 1. Na studia doktoranckie mo e być przyjęta osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra, magistra in yniera, lekarza lub inny równorzędny. 2. Na studia doktoranckie mo e być równie przyjęty cudzoziemiec. Zasady przyjmowania cudzoziemców regulują odrębne przepisy. 3. Studiów doktoranckich nie mo na łączyć z etatem rezydenckim. 4. Rekrutacja na studia środowiskowe, w tym międzynarodowe odbywa się followług zasad określonych w niniejszej uchwale.

& faction;2 1. Studia doktoranckie na Uniwersytecie Jagiellońskim mogą stanowić kontynuację studiów doktoranckich rozpoczętych na innym uniwersytecie, tak e zagranicznym. 2. Decyzję w sprawie kontynuacji podejmuje wydziałowa komisja rekrutacyjna w oparciu o opinię kierownika studiów doktoranckich i opinię nowego opiekuna naukowego, wskazując na zakres ewentualnego uzupełnienia ró nic programowych. 3. & religious sect; 7, § 9 ust. 3 i § 10 stosuje się odpowiednio.

Ordercustompaper.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!



§3 1. Limit przyjęć na studia w danym roku akademickim ustala rada wydziału, a zatwierdza Senat UJ. 2. Limit, o jakim mowa w ust. 2 oraz termin postępowania rekrutacyjnego ustalony przez radę wydziału dziekan podaje do publicznej wiadomości do dnia 15 maja ka dego roku.

2

§4 1. W podaniu o przyjęcie na studia doktoranckie kandydat określa rodzaj studiów (studia stacjonarne, niestacjonarne płatne, niestacjonarne bezpłatne) w ramach mo liwości ustalonych przez radę wydziału. 2. W uzasadnionych przypadkach wydziałowa komisja rekrutacyjna mo e...If you want to get a full essay, order it on our website: Ordercustompaper.com



If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment